2005.05 Ayın Haberleri
26-27 Mayıs 2005 tarihlerinde İzmir de, Ege Üniversitesinde düzenlenen 1.Ulusal Botanik Bahçeleri sempozyumuna Palmiye Merkezini temsilen Dr Ragıp Esener ve Peyzaj Mimarı Aylin Atasever katılmışlardır. Dr.Ragıp Esener, Merkezin gelişim süreci ve mevcut durumu hakkında, Pey.Mim. Aylin Atasever Merkezin tropik ve subtropik meyveleri ile ilgili iki bildiri sunmuşlardır.
Kaktüs Evi iç dikimleri 1000i aştı, tür sayısı ise 300 dolayına ulaştı. Dış çevre düzenlemesi için bu yıl yapılan dikimler 2000 sayına ulaştı. Merkezimizde çalışan Peyzaj Mimarı Emre Çakır işten ayrıldı. Botanik Park’ın 20 haziran05 da açılması için hazırlıklara devam edildi.
Mayıs ayında açan çiçeklerimizin, bazılarının fotoğraflarını aşağıda görmektesiniz.










