2019.02 Ayın Haberleri

Şubat ayı; hava sıcaklığı mevsim normallerinde ve yağışlı geçti. Ocak ayı ortalarında taşan Köyceğiz Gölü su seviyesi normale inmeye başladı.

18 Şubat: Dr. Ragıp Esener ve Pey. Mimarı Nuriye Beyde, Akdeniz Üniversitesinde düzenlenen “Tarımda Arge Teşvikleri Bilgilendirme” konulu toplantıya katıldılar.

20 Şubat: Gölün yükselmesi ile su altında kalan, satış bölümü güney açık bitki sergileme alanı iyileştirme çalışmasına başlandı. Bunun için parseller etrafına taş duvar örülüp, içine dolgu yapılarak zeminin ortalama 30 cm yükseltilmesi öngörüldü.

22 Şubat’ta Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu, Tıbbi Aromatik Bitkiler bölümü öğrencileri öğretim görevlisi Dr. Kenan Akbaş önderliğinde bahçemizi ziyaret ettiler.

Ay içinde yoğun olarak üretim ve bakım çalışmalarına devam edildi.

Fotoğraflarımızda ay içinde açan çiçeklerimizden: Abutilon megapotamicum(Abutilyon), Mammilaria vetula ssp. Gracilis cv. “Orunga Blanca” (Mamilarya), Euphorbia milii sp. (Japon Dikeni), Cattleya sp. (Orkide) ve Satış Bölümü güney yükseltme alanı görülmektedir.