2012.09 Ayın Haberleri
Eylül ayında da yaz sıcakları devam etti, sulama ve bakım çalışmaları dışında, yeni üretim sezonuna başladık.
25 Temmuz tarihinde başlanan personel lojmanı binasının inşaatı, 30 Eylül tarihinde bitti.
26-27 Eylül tarihinde Dr.Ragıp Esener, Peyzaj Mimarı Nuriye Beyde ve Sekreterimiz Sema Karabulut, Antalya’da gerçekleşen “Floraplant 2.Süs Bitkileri ve Peyzaj Mimarlığı Fuarı” nı ziyaret ettiler.
Fotoğraflarda, personel lojmanı, açan çiçeklerimizden Liriope muscari variegata, Antalya Fuarı, selden sonra ölen Beucarnea stricta’lar görülmektedir.






